Veelgestelde vragen. 

  

Retourneren

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je hebt na ontvangst van het artikel 30 dagen bedenktijd. De termijn gaat in op de dag na ontvangst. Het product is enkel in de originele, onbeschadigde verpakking.
Wij willen je vragen om het retourformulier mee te sturen in de verpakking. Hiermee kunnen wij de retour sneller behandelen en hoef je minder lang te wachten op de oplossing.
De wettelijke uitzonderingen op het herroepingsrechts zijn van toepassing en zijn onderin deze pagina te vinden. Zonder retourformulier wordt uw retour niet verwerkt.

Ik ben niet tevreden met het product of voldoet niet aan mijn verwachting, wat nu?

Het kan altijd gebeuren dat iets niet naar verwachting is, geen probleem! Wij staan elke dag weer paraat om jou als klant de beste service te bieden. Raadpleeg altijd eerst onze klantenservice, wellicht kunnen wij je een handje helpen!

Mocht dit nou echt niet lukken, dat kan je het product terugsturen. Je kan dit terugsturen met het het retourformulier op www.postvanger.nl/retourformulier.pdf. Hierbij dien je het retourformulier mee te sturen in de doos. De kosten voor het terugzenden van jouw pakketje zijn voor eigen rekening en deze worden niet vergoed. Dit doen wij omdat wij overtuigd zijn van onze kwaliteit en zodoende ook een zo laag mogelijke aanschafprijs kunnen hanteren voor jou als klant!

Jouw retour kan geretourneerd worden naar het onderstaande adres:

Postvanger.nl
Honderdland 118
2678LT Maasdijk

Waar kan ik het retourformulier downloaden?

Je kan het retourformulier hier downloaden. Graag digitaal invullen en uitprinten.

Hoelang duurt het voor mijn retour wordt behandeld?

Jouw retour wordt altijd uiterlijk binnen 14 dagen afgehandeld. De praktijk leert ons echter dat dit en de meeste gevallen een stuk sneller is! Tijdens feestdagen kan dit wat langer duren.

Ik heb mijn artikelen geretourneerd, maar deze zijn niet aangekomen, wat nu?

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Postvanger.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen. Bewaar daarom de Track & Tracé code (3S-nummer) goed, dit is jouw enige bewijs.

Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?

Binnen 14 dagen krijg je het volledige aankoopbedrag terug. Dit termijn gaat in op het moment dat je de producten terugstuurt.

Wanneer kunnen producten niet meer geretourneerd worden?

Producten die niet in de originele verpakking zitten en/of gebruikt zijn zullen wij niet retour nemen. Tevens nemen wij na 30 dagen bedenktijd ook geen retours aan.

Verzending

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1. Selecteer het product dat je wenst te bestellen en klik op ‘in winkelwagen’
Stap 2. Klik op ‘winkelwagen’ om te zien wat je hebt geselecteerd aan producten. Hier kun je ook de aantallen wijzigen, producten verwijderen of cadeaupapier toevoegen door te klikken op ‘bekijk en wijzig winkelwagen’.
Stap 3. Klik op ‘ga door naar afrekenen’ om verder te gaan met het plaatsen van je bestelling.
Stap 4. Als je al een account hebt, log dan in onder ‘aanmelden’ rechts bovenin. Als je een nieuwe klant bent, maak dan een account aan door al je gegevens in te vullen en deze bij de volgende stap op te slaan. Wil je geen account aanmaken? Kies er dan voor om verder te gaan als gast.
Stap 5. Je kunt nu je bestelling afronden. Kies een verzendoptie en klik op 'volgende'. Selecteer een betaalmethode, vul hier je bank- of creditcard gegevens in en klik op ‘plaats bestelling’. 
Stap 6. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling. Ook de factuur van je bestelling ontvang je in een e-mail.  
Stap 7. Op het moment dat je bestelling bij ons het magazijn verlaat krijg je een e-mail met een PostNL Track & Trace code. Hiermee kun je op elk gewenst moment zelf kijken wat de status is van je bestelling en waar het pakket zich bevindt. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling is mislukt?

Als je zeker weet dat je bestelling mislukt is, dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen. Twijfel je, neem dan contact op met de klantenservice. Wij kijken dan of de bestelling goed is doorgekomen.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je jouw bestelling wilt annuleren kun je het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice via 06-NTB. Houd het bestelnummer bij de hand. Indien je pakketje nog niet verzonden is, kan deze geannuleerd worden en wordt het volledige bedrag teruggestort op uw rekening. Als je pakketje al is ingepakt en verstuurd, kun je deze weigeren aan de deur.
Jouw pakketje komt dan als geweigerd retour naar ons.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Je kunt alleen een bestelling plaatsen op de webshop wanneer je woonachtig bent in Nederland. Als je in België of Duitsland woont, kun je links bovenin de website wisselen van land. Je komt dan in de Belgische of Duitse webshop waar je jouw bestelling kunt plaatsen. Woon je buiten Nederland, België of Duitsland? Dan is het helaas nog niet mogelijk om een bestelling te plaatsen in de webshop. 

Hoe ontvang ik de factuur en bevestiging van mijn bestelling?

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal. Je ontvangt zowel de bevestiging van je bestelling als de factuur per e-mail.

Waar kan ik de status van mijn bestelling terugvinden?

Op het moment dat jouw bestelling bij ons het magazijn verlaat en bij DHL aankomt,  krijg je een e-mail met een DHL Track&trace code. Hiermee kun je op elk gewenst moment zelf kijken wat de status is van je bestelling en waar het pakket zich bevindt.  

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt bezorgd door DHL op het door jou aangegeven afleveradres. De bezorgtijd is voor bestelling voor 16:00, de volgende werkdag.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden wanneer je bent ingelogd met jouw Riverdale Account, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren. Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

Mijn vraag wordt hierboven niet beantwoord, wat kan ik doen?

Wij helpen je graag! Vul ons contactformulier in of stuur een mail naar klantenservice@postvanger.nl.